Top latest Five 7 koğuştaki mucize Urban news

Wiki Article

در طول سفر به تهران اگر قصد دارید عطر و ادکلن اصل بخرید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها هایلند می باشد.

مغازه‌های این پاساژ از نظر متراژ خیلی بزرگ نیستند اما در عوض همه‌ی آن‌ها پر از مشتری هستند. گردش مالی این پاساژ آن قدر زیاد هست که بتوانیم آن را به عنوان اصلی‌ترین بورس لوازم کامپیوتری و موبایل در تمام ایران معرفی کنیم.

گل سرسبد بازارهای قدیمی تهران، قطعا بازار تجریش می باشد که هنوز رونق و اعتبار خودش را حفظ کرده و یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری، مخصوصا برای گردشگران خارجی می باشد. این بازار که در شمال تهران و در منطقه ی تجریش واقع شده است، در انتها به امامزاده صالح ختم شده و مکانی مناسب برای خرید میوه های بسیار با کیفیت و نوبرانه، لوازم منزل، صنایع دستی، سوغاتی های عالی از اقصی نقاط ایران و میوه های عجیب و غریبی که شاید در هیچ جای کشورمان نتوانید ببینید و هر چیز دیگری که لازم داشته باشید، خواهد بود.

بعضی ها ام یکی دو تیکه کم میذارن،بعد اگر فهمیدید میگن دفعه دیگه یادم بنداز بذارم برات.باید حضورا جنسو لمس کنید و دست کم یه روز بگردید اونم با چمد تا آدم وارد و بدرد بخور که کلاه سرتون نره برای خرید.از ما گفتن بود.اگر غیر این باشه ،پولتونو دور ریختید،مفتم بدید نمیخرن ازتون.

از جمله جاهایی که می توان در پایتخت ایران خرید ارزانی را تجربه کرد، پاساژ قائم و مغازه های میدان ونک، هفت تیر، شانزه لیزه، کوچه برلن، هفت حوض، بازار بزرگ تهران و بازار دوم نازی آباد می click here باشند.

یعنی اگر قصد خرید ندارید و فقط می‌خواهید چند مغازه را ببینید تا شاید چیزی پسند کنید، بهتر است که سراغ مراکز خرید دیگری در تهران بروید. در بازارچه سنتی ستارخان بورس کاملی از لباس های تولید داخلی و صادراتی را می توانید بیابید.

برای بعضی از آدمها عشق به خرید لوازم التحریر هیچ وقت از بین نمی‌رود. وسایلی که شما را به دنیای سرخوشی‌های کودکی و شیطنت‌های سر کلاس می‌برد، همیشه جذاب هستند.

بازار ۱۵ خرداد، کوچه برلن، بازارچه سنتی ستارخان، مرکز خرید شانزلیزه، نازی آباد

خب در این حوالی هم می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید. اگر به پاساژ پردیس سر بزنید می‌توانید کفش‌های خوبی پیدا کنید که قیمت‌های منصفانه‌ای هم دارند.

اینجا خبری از تولید لباس نیست. آریانا از برندهای ایرانی، چینی و ترکی لباس می‌آورد و به صورت عمده می‌فروشد.

تولیدی کیف و کوله پشتی تهران بگ تک فروشی ندارد و کلیه محصولات معرفی شده توسط این تولیدی به صورت عمده به فروش می رسد.

در بین لوکس ترین بازارهای تهران، پالادیوم جزو اولین ها می باشد که در شمال تهران و در منطقه ی زعفرانیه واقع شده است . قیمت ها در اینجا کمی بالا هستند.

به همین دلیل هم خیابان مصطفی خمینی در مقایسه با بازار هفت تیر جمعیت بیشتری را به خود می‌بینید. اگر صبور باشید می‌توانید بهترین فرش‌ها و همینطور موکت‌ها را از این بازار خریداری کنید و منزلتان را نو کنید.

ورود به همگردی نام کاربر / ایمیل یا شماره موبایل را وارد کنید

Report this wiki page